سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل مارینا کیش

در حال حاضر هتل های فراوانی در جزیره زیبای کیش ساخته شده است  ولی هتل مارینا کیش را می توان یکی از بهترین ها شمارید.

هتل مارینا کیش

در معرفی هتل مارینا کیش می توان گفت که هتلی پنج ستاره با کادری مجرب و بسیار حرفه ای که آماده خدمت رسانی به شما مسافران کیش و تور کیشمی باشند.

این هتل فوق العاده  در زمینی به مساحت ده هکتار در یکی از بهترین نقاط کیش ساخته شده و دارای گونه های گیاهی بسیار متنوع و خاص و همچنین آب نما های بسیار زیبا می باشد. معماری بی نظیر این هتل در کنار تجهیزات مدرن و خاص آن طعم سفر را برای دوست داران کیش شیرین تر می کند.همچنین از ساحل های مرجانی بسیار زیبای خلیج فارس که در دو طرف هتل مارینا کیش خود نمایی می کنند نمی توان قافل شد که زیبایی منحصر به فردی را به این مکان القا کرده اند.

هتل مارینا کیش

همچنین هتل مارینا برای مسافران محترم خدمات رایگانی همانند صبحانه و نهار بوفه کامل که در دو رستوران بسیار مجلل این هتل سرو می گردد ، استخر ، سونا ، جکوزی و … که این هتل را از دیگر هتل ها متمایز کرده است.

این مجموعه برای رفاه مسافران امکاناتی همانند فروشگاه ، انواع ماساژ و اسپا ، پارک ساحلی ، فود کورت های ساحلی و امکانات متنوعی را فراهم آورده است.
آژانس هوایی گشت نوید با همکاری با هتل مارینا کیش در تلاش است که تور کیش منحصر به فردی را برای مسافران فراهم آورد .

رستوران هتل مارینا کیش

اژانس هواپیمایی گشت نوید مفتخر است که در این سالها تمامی سعی خود را در کیفیت و قیمت در تورهای داخلی خود به کار گرفته و ارزانترین تورهای کیش خود را به هموطنان خود ارائه داده است.

امکان تغییر قیمت در فصول و ماه های مختلف سال وجود دارد لذا جهت هماهنگی و راهنمایی با آژانس گشت نوید تماس حاصل فرمایید.

22332753